måndag 28 mars 2011

Helgens bravader och kommande helg!

Helgen har varit hektisk,  inte minst för att dygnet som normalt har 24 timmar, helt plötsligt tappade en i söndags! Inte populärt alls...

Lördagen tillbringades med mässa; Cardstockfestivalen i Västerås. Med mig var en av mina inspiratörer, Louise och det var tur det. Det var en dag fylld med kunder och frågor om allt och inget. Men det var lagom med folk. Ingen trängsel men ständig aktivitet. Demosar i mängder på hur man gör blommor av alla dess slag samt annat. Jag höll i två demos. Kommer lägga upp dem som tutorials efter den kommande mässan i helgen. Butiken får ligga nerpackad i lådor denna vecka. På lördag är det dags igen! Kort och scrapmässan i Avesta går av stapeln 2-3/4. Det går dock att göra beställningar i webshopen som dock kommer förbli icke helt uppdaterad denna vecka. Finns en liten risk att någon vara man beställer kan vara slut. Har försökt att uppdatera som bäst ur minnet och en helt fräsch uppdatering kommer att finnas 5/4. Två demonstrationer kommer hållas i Avesta av mig, dels hur man gör egna papperblommor/rosor samt hur man använder de helt underbara cardstocken från Core´dinations. Båda demosarna hålls på lördagen och ev en gång till på söndagen.

Så jag hoppas att vi ses i Avesta i Dala Scrap & Sånts monter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar