söndag 19 juni 2011

ett kort

min vana trogen gör jag kort utan stämplade motiv :) idag blir det dessutom enkelt och stilrent utan en endaste blomma! Men däremot så blandar jag rött och rosa! vågar ni det? Jag har inga som helst problem med det när det gäller scrapbooking, men när det kommer till kläder är jag mer försiktig. Det är helt ok med detaljer i den färgkombon när det sitter på kroppen, men inte att jag sätter på mig röda byxor och en rosa tröja!

de mönstrade papprena kommer från Echo Park; Playground, även journalingrutan är från ett sådant mönstrat papper. Blingstenarna är från Papermania och det är verkligen generöst med stenar på ett ark! Snöret runt är Scrappers floss som du hittar i flera olika färger i shoppen. Du hittar även massa olika bokstavsstickers och en och annan charm också






//Julia

1 kommentar: