söndag 26 juni 2011

den där evinnerliga tvätten

jag erkänner! jag är totalt värdelös på att komma ihåg att hänga upp tvätten!! Det är inte ovanligt att uppfräschningsprogrammet går både tre och fyra gånger innan tvätten hängs. Ja, vad ska man göra?! Jo, är man scrappare så är svaret enkelt! En dörrskylt såklart.




jag har använt mig av material från Pink Paislee; supersnygga papper från serien Daily Jungue och sedan de härligt rosa bokstäverna Passionfruit från samma märke. Söta små brads, både pearl och glazed, hittar du i flera olika färger. Och massa olika blommor hittar du i massa olika färger!

Nu ska jag bara inte glömma att hänga ut skylten när jag tvättar...

//Julia

1 kommentar:

  1. Vilken fin dörrskylt!!! Gillar både färgerna & formen! Dessutom var det en kul idé!

    SvaraRadera