torsdag 29 april 2010

Välkommen Louise!

 Jag välkomnar Louise varmt som en i gänget av inspiratörer på Dala Scrap & Sånt. Louise är en härlig, positiv kvinna med många järn i elden. Hon är framförallt en kortmakare men oxå en alltiallo vad gäller hantverk och hobbyverksamhet.

Här kommer hennes presentation av sig själv;
"Jag heter Louise och är född och uppvuxen i Avesta, dock gjorde jag ett 10 års dalauppehåll och bodde i Göteborg, men nu är jag tillbaka till rötterna. Det var i Göteborg någon gång runt 2004-2005 som jag kom i kontakt med scrapping på riktigt, innan har jag alltid gjort egna födelsedagskort med varierande resultat :o). I och med att jag hittade olika forum och webshoppar så var det en HELT ny värld som öppnade sig för en hobby/hantverksnarkoman som jag.
Trots att jag har världens bästa lille pojk att göra LO.s om så har jag väl mer eller mindre konstaterat att jag är en kortmakare som ibland, ytterst sällan gästspelar lite som scrappare."

Louise gör kort som får en att må bra. Hon har en förmåga att locka fram ett leende från den som betraktar hennes alster. Lite bilder på skapelserna, papperna kommer givetvis från shoppen och så även vissa dekorationer. Det är oxå roligt att se hur man med stansar kan använda vackra papper. Stämplarna har annan härkomst men är givetvis helt underbara...













 Tack för dina bidrag Louise. Jag är så glad att jag har dig med mig i shoppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar