torsdag 8 april 2010

Då var det dags med vardag igen...

Nu är påsken över och vardagen har infunnit sig igen. Haft underbart besök i dagarna 3 av två tjejor och en liten grabb. Min stora flicka lekte och lekte med sin vän. Den lilla fick hålla grabben på avstånd som hela tiden var mkt förtjust i att vara nära och mamman fick njuta av lite vänskapligt vindrinkande på kvällskvisten framför teven. Tänk vad lite som gör en fullständigt nöjd med tillvaron. Tack än en gång för det härliga besöket! Nu återstår två dagar av idogt tvättande av kläder efter helgen och sedan kommer lite besök igen. Jag har ju äran att vara ingift moster till en alldeles fantastisk kvinna som nu dessutom bär på en liten grabb. Ska bli så spännande med en liten pojke i familjen. Jag får äntligen scrappa lite grabblayouter!

Ska göra en visit i Avesta nästa vecka för att återigen ta del av lite inspiration från Papperskraftsverkstans otroligt kreativa människor och förhoppningsvis få sälja lite. Ska bli väldigt roligt. Sist fick jag många ideér och framförallt kontakt med en blivande medlem i mitt DT (design team), namn ännu hemligt. Kanske hittar jag någon mer som vill och har tid att ställa upp? Jag hoppas det!

Alicias favorit "Apporterande hunden" positionen. Tänk att den förmodligen billigaste leksaken vi har oxå har varit den populäraste. Enkla plastnycklar från Ica.....Kanske för att de väger nada...




Att få till en bild där alla tittar in i kameran, ler, är i fokus är i princip omöjligt. Maken leker med småknoddarna på golvet. De är pappas flickor!! Speciellt Emilia som avgudar sin far. Hon är i den underbara ålder då hon ska gifta sig med pappa....(man kan bara le).


Pga av alla besök och resor har jag inte hunnit skapa något själv. Men lite foton på mina eviga modeller får hålla tillgodo denna gång. Förresten så är de kommande papperna från Basic Grey "Capella", "Basic" och "Max & Whiskers" snart på intåg. Kanske redan i slutet på nästa vecka....

På återseende!

1 kommentar:

  1. Så fint du skriver om mig :-)

    Helgen var jättemysig, och nu börjar jag också bli riktigt sugen på att scrappa grabbiga layouter.

    SvaraRadera