fredag 31 januari 2014

Datorkrasch!

Teknikens under är väl helt perfekta till de kraschar....Strax innan jul gick min 4 år gamla HP hädan. Hårddisken la av med allt dess innehåll.....Lycka! KNAPPAST!! Asförbannad är väl snarare det rätta ordet. Tur i oturen var att nästan alla bilder och de allra viktigaste dokumenten var överförda till en extern hårddisk, men inte allt! Kan man bli mer arg på sig själv för denna tilltro till teknisk apparatur.

Hur som haver sitter jag nu vid mitt nya underverk! En Toshiba som jag hoppas tänker samarbeta väl med mig. Nytt operativsystem som för närvarande retar gallfeber på mig, men jag ska nog bemästra detta oxå. Ja ja, nog klagande.


Bloggandet har legat på is av många anledningar och ursäkterna är rent utav dåliga, förutom datorn. Gillar inte att blogga via telefonen och jag vill helst redigera bilder på datorn. Men nu finns ingen ursäkt! Nytt år nya tag! Gillar inte nyårslöften men jag kanske ska försöka mig på ett, nämligen att blogga en gång per vecka. Kommer att blogga om lite allt möjligt skapande då min passion utökats senaste halvåret med såväl stickande, virkande och sömnad. Jag är en pysseljunkie så det skriker om det. Mitt beroende är pyssel! Jag heter Katarzyna och jag är en pyssloholic, jag erkänner!

Så välkommen in till mig!

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar