fredag 15 mars 2013

Den 11:e var en Vilda dag!

Ja, det är redan den 15/3, tiden rullar fort...Varit hemma med sjuka barn till och från sen januari och bloggen har fått lida av detta. Den har inte varit prio ett och det med all rätt. Idag återigen hemma med Mini som reagerat med utslag på hela kroppen efter sin antibiotikabehandling. Hoppas att detta är det sista nu på ett tag!

Men skapandet har fortsatt...det har blivit lidande det oxå men visst har jag hunnit med lite trots allt! Den 11/3 var det dags att lägga upp lite fint i Vilda Stamps blogg. Söker ni inspiration på vackra saker ska ni allt titta in där. Inte för att skryta om mina egna alster, utan varje dag skapar någon av de fantastiska DT-tjejerna något. Och alla är så himla duktiga!

Här var mitt ena bidrag denna månaden!



Mitt andra bidrag var detta!


Och sist men inte minst en påskhälsning till de läsare som följer mig på Vildas blogg då nästa inlägg blir efter påsk! Kommer en påskhälsning till er här oxå, men det blir lite senare ;).



De vackra stämplarna hittar ni HÄR!

Vi syns snart igen!

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar