tisdag 25 september 2012

Samma stämpel, annat kort!

Jag fastnade som sagt starkt för Penny Johnsons fina stämpel och gjorde ett kort till. Detta är färglagt i lite andra färger med Distress Ink Markers. Om ni inte har dessa underbara vattenbaserade pennor tycker jag att ni noga ska överväga dem. Det går snabbt att färglägga med dem och är tacksamma att jobba med! LÖÖÖVE them! Jag använder Canson Montval 200 grams akvarellpapper med fin grän.

Papperna är Graphic 45 "Timeless Memoir" ur serien "A lady´s diary". Man kan ju inte annat än bli förälskad i dessa papper. Jag brukar faktiskt köpa dubbelt av en hel del Graphic 45 papper, för jag gillar båda sidorna så himla mkt. Som ni märker så gillar jag mkt och så är det. Jag har inte ett märke vad gäller papper mm, jag har många beroende på vilken stil jag arbetar i.Kan tipsa om en butik i Västerås; Kreativa Ting. Där hittar ni i princip allt jag använt på kortet och mkt annat fint!

//Kasia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar