måndag 26 mars 2012

Pysselkväll!

Igår hade Hedemoras Scrapbooking och pysselkvällar träff! Härligt att ses igen efter en tid med diverse barnsjukdomar hos deltagarnas småttingar. Ja de flesta av oss är ju småbarnsmammor. Vi hade även en butik på besök, nämligen Melvens Scrap & Hobby från Borlänge. Det blev ju givetvis lite shopping, mkt snack och faktiskt 2 kort. Ja, det var produktivt för att vara mig. Hinner inte så mkt på dessa träffar, allt för mkt prat ;).

Häromdagen landade Promarker Spring collection 2012 Limited Edition i min brevlåda och med dessa 2 fina flexmarkers....Åh detta gift....Vill ha mer!!

Stämpelmotiven är därför enbart färglagda med dessa nya pennor samt Almond och lite touch av MCP-teknik. Åh vad nöjd jag vart!

Stämpeln är från La La Land Crafts och finns att köpa hos Melvens Scrap & Hobby


Dessa stämplar är The Greeting Farm, en annan av mina favoriter. Såå tacksamma att färglägga!

Primas nya små bling är en hopplös favoritgrej. Tänk om jag kunde ha många, många i alla nyanser!Världens sötaste lilla säkerhetsnål hittade jag oxå!
Ja det var allt för denna gången! Nu åter till pysselbordet! Nya stämplar inköpta så dessa måste ju oxå färgläggas så klart. Längtar till mässan i helgen i Västerås, då får jag äntligen mina Distress Markers...Ännu en ny drog eller en snedtändning. Återstår att se.....

//Kasia

1 kommentar:

  1. Så gulliga kort!!
    Kul med ny scrapaffär, det måste jag kolla in.

    SvaraRadera